У 2025 році блокчейн-ігри зіткнуться з кількома викликами. Тобін Куо, генеральний директор блокчейн-ігор компанії Seraph, сказав Cointelegraph, що GameFi має подолати перешкоди, щоб зберегти життєздатність, щоб підтримувати залученість гравців, запроваджувати нові технології та створювати стабільну внутрішньоігрову економіку.
За словами Куо, понад 60% гравців відмовляються від ігор Web3 лише через 30 днів. Генеральний директор сказав, що за проблемою стабільності ігор Web3 стоять відсутність довгострокових стимулів і погана ігрова механіка. Куо сказав Cointelegraph:
«Оскільки економіка уваги прискорюється, проекти повинні віддавати перевагу дизайну, орієнтованому на гравця, зосереджуючись на захоплюючій розповіді, винагороді на основі навичок та ігровій механіці, яка виходить за рамки моделей «заробляй першим», замість того, щоб покладатися на увагу, засновану на тенденціях».
Створення кращих блокчейн-ігор у 2025 році також потребує інтеграції нових технологій, таких як генеративний штучний інтелект для покращення досвіду гравців.
Генеральний директор Seraph сказав, що проекти GameFi, у які не вдається інтегрувати технології, що зароджуються, зазвичай фіксують зниження утримання гравців на 30-40% порівняно з проектами, що використовують нові технології.
Пов’язане: Керівництво заповнює блокчейн-ігри напередодні запуску AAA у 2025 році
Створення стабільної внутрішньоігрової економіки
«Нестабільна внутрішньоігрова економіка є основною причиною неплатоспроможності проектів», — сказав Куо. Створення стійких моделей токенів для ігор Web3, які контролюють інфляцію та пропонують винагороди гравцям на основі даних, було ключовим фактором утримання гравців. Генеральний директор пояснив:
«Такі стратегії, як динамічний розподіл здобичі, винагороди на основі ставок і контрольована гравцями економіка через децентралізовані автономні організації (DAO), ймовірно, стануть найкращими практиками для сталого розвитку GameFi».
Яскравим прикладом є клікерні ігри, такі як Hamster Kombat. У липні Hamster Kombat потрапив у газетні заголовки після того, як гра перевищила 300 мільйонів користувачів менш ніж за п’ять місяців.
Однак кількість активних користувачів гри зменшилася на 86% після роздачі токенів, що вважалося найбільшим в історії криптовалюти.
Станом на листопад у грі був лише 41 мільйон гравців у порівнянні з 300 мільйонами пікових рівнів, зафіксованих влітку.
Стан індустрії блокчейн-ігор у 2024 році
Blockchain Game Alliance (BGA) нещодавно опублікував звіт про стан галузі за 2024 рік, у якому опитали 623 професіонала з індустрії ігор Web3.
Згідно зі звітом, приблизно 53% респондентів вказали, що поганий користувальницький досвід (UX) і складний користувацький інтерфейс (UI) є найбільшими проблемами для залучення нових гравців до ігор Web3.
Попередній звіт BGA показав, що 10% користувачів відлякували від ігор Web3 через складнощі з налаштуванням гаманця для криптовалют.
Під час панелі на конференції Blockchain Futurist у серпні Лонг До, генеральний директор Anomaly Games, сказав, що абстрагування від функцій блокчейну, щоб гравці не знали, що вони взаємодіють у ланцюзі, є ключовим фактором для впровадження.
Звіт BGA за 2024 рік також показав, що 33% респондентів сказали, що поганий ігровий процес є однією з трьох головних проблем, з якими зараз стикається галузь.
Опитування OnePoll, проведене на початку 2024 року, в якому взяли участь понад 2000 дорослих, виявило, що більшість опитаних геймерів не знали про ігри на блокчейні.
Згідно з опитуванням, 52% респондентів не знали, що таке блокчейн-ігри, а ще 32% вказали, що чули про блокчейн-ігри, але ніколи в них не грали.