ЄС рекламує користь для здоров’я дітей у метавсесвіті, незважаючи на ризики

Разное

Європейська парламентська дослідницька служба (EPRS), урядовий аналітичний центр Європейського Союзу, нещодавно опублікувала листа, в якому обговорюється можливості та виклики для дітей у метавсесвіті.

За словами автора публікації, політичного аналітика EPRS Марії Ніштадт, метавсесвіт може «підвищити креативність і мотивацію дітей до навчання і навіть допомогти їм вилікуватися від хвороб» і забезпечити культурний і соціальний досвід, який вони інакше не змогли б відчути.

Однак, згідно з EPRS, ЄС має зіткнутися з численними проблемами, включаючи захист дітей від несприятливих психічних і фізичних наслідків, пов’язаних із використанням гарнітур віртуальної, доповненої та/або змішаної реальності, а також проблеми безпеки та конфіденційності.

Можливості метавсесвіту

Відповідно до листа, метавсесвіт рясніє можливостями для дітей. Незважаючи на те, що він не пропонує повної підтримки використання гарнітур віртуальної та змішаної реальності дітьми, мозковий центр висуває кілька претензій щодо їх позитивного використання.

Відповідно до EPRS:

«Технології віртуального світу можна використовувати для діагностики та лікування різних дитячих розладів психічного та фізичного здоров’я (таких як аутизм, синдром дефіциту уваги/гіперактивності). Їх також можна використовувати для зміцнення фізичного здоров’я за допомогою захоплюючих фітнес-вправ, щоб допомогти підготувати дітей до психологічних труднощів (таких як страх висоти) або допомогти у їхній фізичній реабілітації».

Інші можливості включають освітнє використання, наприклад віртуальне занурення в уроки історичного та культурного значення та потенціал для позитивної соціальної взаємодії.

Виклики метавсесвіту

Незважаючи на те, що можливостей, здавалося б, багато, згідно з EPRS, мозковий центр також бачить безліч проблем, які необхідно вирішити, щоб захистити дітей ЄС від потенційної шкоди та небезпек, які представляє технологія метавсесвіту.

Основними факторами, які викликають занепокоєння, є потенційні негативні наслідки впливу цифрових світів і супутнього обладнання на психічне та фізичне благополуччя дітей. До них належать соціальна і реальна ізоляція, переслідування та неприйнятне спілкування, а також нудота, тривога та страх.

Однією із законодавчих проблем, пов’язаних із дозволом дітям працювати в метавсесвіті, є набір номера в належному віці. Відповідно до вказівок EPRS, це наразі залишається на компетенцію виробників у приватному секторі:

«Крім того, виробники VR-гарнітур зазвичай встановлюють мінімальний вік для використання цих пристроїв. Проте спостерігається тенденція до зниження цього мінімального віку. Наприклад, у 2013 році компанія Meta знизила мінімальний вік для своїх гарнітур Quest з 13 до 10 років».

Загалом стан метавсесвіту в Європейському Союзі, здається, змінюється, оскільки регулятори досліджують майбутні стратегії, покладаючись на приватний сектор для саморегулювання на основі існуючих законів і внутрішніх інструкцій компанії.

За темою: ось як до 2030 року метавсесвіт може стати бізнесом на 5 трильйонів доларів

Джерело
Оцініть автора
CryptoHamster.org
Додати коментар