Греція планує запровадити 10% податок на прибуток від криптовалют

Новини

Міністерство національної економіки та фінансів Греції в середу оприлюднило законопроєкт, який передбачає 10% податку на прибуток від криптовалютних операцій для фізичних осіб, при цьому річний прибуток до 500 євро (559,95 доларів) звільняється від оподаткування.

Ця ініціатива дозволить добровільно задекларувати раніше отримані криптовалютні доходи без штрафних санкцій протягом року з моменту набуття законом чинності. Документ звільняє від податку обмін однієї криптовалюти на іншу та запроваджує фіксовану ставку у 10% на доходи від стейкінгу, лендингу чи надання ліквідності.

У міністерстві зазначають, що цей законопроєкт покликаний заповнити законодавчу прогалину у сфері оподаткування цифрових активів у Греції.

Громадське обговорення триватиме до 22 жовтня, а відомство планує винести документ на голосування до парламенту вже у перший тиждень листопада.

Чимало європейських держав уже мають власні правила оподаткування цифрових активів. Так, Австрія запровадила 27,5% податку на прибутки від криптовалют ще в березні 2022 року, тоді як Франція встановила фіксовану ставку у 30% на доходи фізосіб у грудні 2018 року.

У вересні стало відомо, що Федеральне міністерство фінансів Німеччини підготувало проєкт щодо оподаткування прибутку від торгівлі криптою за стандартною ставкою 25% починаючи з 2028 року. За чинними нормами, доходи громадян від продажу криптовалютних активів, що перебували у власності понад рік, зазвичай податком не обкладаються.

Правила ЄС розширюють звітність щодо криптовалютних податків

Греція входить до числа країн Європейського Союзу, які зобов’язані впровадити восьму поправку до Директиви про адміністративну співпрацю (DAC8). Це положення про податкову прозорість передбачає автоматичний обмін даними між національними відомствами стосовно операцій з віртуальними активами.

Ця директива зобов’язує постачальників криптовалютних послуг збирати дані про транзакції європейських користувачів починаючи з 1 січня 2026 року. Компанії передаватимуть цю інформацію державним органам, які зобов’язані здійснити перший транскордонний обмін даними за результатами 2026 року не пізніше 30 вересня 2027 року.

Вимоги DAC8 щодо звітності базуються на стандартах CARF, розроблених ОЕСР. У листопаді 2023 року Греція приєдналася до міжнародної ініціативи щодо впровадження CARF та запуску обміну даними до 2027 року.

Джерело
Оцініть автора
CryptoHamster.org
Додати коментар